NEWS: Super67 – našlapaný CamCar od Format67.net

     Chalanov z Format.67 snáď netreba predstavovať. Kto nemá ani tušenie, odporúčam rýchlo dohnať vedomosti tu. Bez debaty patria medzi špičku vo svojom remesle čo okrem samotnej kvality dokazujú aj čísla, napr. video s NSX má cez 2milióny zhliadnutí na YT (cca 1mil. majú odomňa). To svedčí aj o rôznych lukratívnych projektoch či už s Nissanom, Goldrush Rally alebo Akrapovičom. Doteraz na akčné zábery Daniel používal svoj súkromný Skyline R33, čo tiež nieje žiadna bábovka, ale išlo skôr o provizorné riešenia.



     Práve Akrapovič má na svedomí pointu celého tohto článku. Po sérií videí, či už z oblasti výroby výfukov, prezentácií firmy, či samotných produktov na autách, príšla výzva: natočiť 8 superbikov vybavených týmito výfukmi, ale pri maximálnom využitý = pri plnom výkone.



     Po dlhých rozhodovaniach prišiel výsledok, Lotus Super Seven. Slušný, nizkotučný základ naložili vysokootáčkovým motorom z Hondy CBR 1000RR Fireblade, ktorý prispieva celej filozofii dosiahnutia nízkej hmotnosti (400kg surová hmotnost, 480kg s technikou) a vysokého výkonu (180BHP). Celé to vyšperkoval Akrapovič, na mieru upleteným titánovým výfukovým systémom. Jo a 0-100 za 3,5s.

Super 7 + Format67 = SUPER67

     Ako sa na správne firemné vozidlo patrí, bolo dovybavené lešením, stabilizátormi a v neposlednom rade profi kamerou RED zvládajúcou 4K, 6K ale aj 8K obraz. So stabilizátorom Ronin MX sú schopný natáčať do rýchlosti 120km/h, pri použití Ronin 2 až 170km/h. S väčšími sa chlapci vedia hrať až v rýchlosti okolo 210km/h. Interiér pripomína skôr bojové lietadlo ako auto.
Pre informáciu: V referenciach uvádzajú video Bugatti Chiron 0-400-0. Takže dilema je vyriešená – nenatáčal ho ďalší Chiron ako sa tápalo.

„To film a fast car, you need a fast car.“


Zdroj: format67.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *